Iki naujų metų liko:
20090 20090, 12 VALANDÿ
PROJEKTO INICIATORIUS:

Jaunam verslui rekomenduojame šias kngas iš mūsų bibliotekos. Galite knygą nusipirkti arba galite iš mūsų pasiskolinti. Rašykite mums info@verslauk.lt.

 

Michael E. Gerber. „Verslo mitas. Kodėl daugelis smulkiojo verslo įmonių žlunga ir kaip spręsti šią problemą?“

Mūsų nuomone, tai nuostabi knyga apie smulkųjį verslą ir jį vystantį žmogų. Apie tai kokių emocijų skatinami, žmonės pradeda savo verslą ir kas vyksta vėliau: kokie nusivylimai ir sunkumai juos ištinka. Autorius pateikia ir šių sunkumų įveikimo būdus.

Knyga moko:

Kad daugelis smulkiųjų verslininkų buvo puikūs specialistai, dirbantys samdomais darbuotojais. Pradėjus savo verslą jiems tenka išmokti organizuoti verslą, o ne tik dirbti techninį darbą;

Kad kiekvienas smulkusis verslininkas išgyvena pirmiausia – pagyvėjimą, tada – baimę, vėliau – išsenka, o galiausiai – nusivilia, praranda tikslą;

Kad norint sėkmingai vystyti verslą reikia suderinti tris asmenybės dalis: verslininką, vadybininką ir specialistą. „Verslininkas gyvena ateityje, Vadybininkas – praeityje, o Specialistas – dabartyje“.

 

Robert Kiyosaki. „Du tėčiai – turtingas ir vargšas: ko turtingieji moko savo vaikus ir ko nežino vargšai!“

Knygoje pateikiami autoriaus patarimai gali visiškai pakeisti Jūsų vaikų finansinę ateitį ir Jūsų požiūrį į pinigus. Tai pradžiamokslis visiems, siekiantiems finansinės laisvės, visiems, kurie mokyklose negavo pakankamai gero finansinio išprusimo. Pagrindinė knygos idėja- mes neturime vargti dėl pinigų, pinigai patys turi dirbti mums.

Knyga skirta visiems norintiems suvokti kaip reikia valdyti asmeninius finansus ir pradėti investuoti, didinti turtą ir gyventi iš investicijų. Knygoje nėra sudėtingų terminų todėl knygą nesunkiai supras tiek jaunieji, tiek ir vyresnio amžiaus skaitytojai. Pažengusiems investuotojams pateikti asmeninių finansų ir investicijų valdymo principai turėtų būti žinomi.

 

Persuasion Engineering

R. Bandler. Persuasion Engineering

Richard Bandler, John La Vale. „Persuasion Engineering“ (Anglų kalba)

Explains how we use our communicating processes to generate behaviours which unconsciously stand out on their own and speak for themselves. Covering everything from the sales process through to the close, the text considers the human communication processes present in a wide range of situations.